Menü

MTB Sopron

Legfrissebb hírek

2024. április 15, 13:43

Vasárnap csatlakoztunk a "Kerékpárral 7 határon át" programsorozathoz,, a mi kis régiós túránkkal. Az útvonalunk Sopron GYIK parkolójától indult, és számos izgalmas ponton keresztül haladtunk egészen vissza Sopronig. Elsőként Ágfalva határát értük el, majd folytattuk utunkat a Kogelweg kilátó pontig, ahonnan lenyűgöző panoráma tárult elénk. A Radweg Marcz útvonalon haladtunk tovább, majd megálltunk a Sigleßnél található Oktaeder-nél, hogy megcsodáljuk a különleges építményt, és természetesen a pazar panorámát is.. A túra során elhaladtunk Mattersburg és Wulka vidékén is, mindvégig gyönyörű tájakat kerekezve.
Az útvonalat végig lelkes társaságban tekerhettük végig, ami még emlékezetesebbé tette az élményt. Végül megérkeztünk Siegendorf határához, majd felfedeztük a Hubertus kilátót és környékét, mielőtt visszaindultunk Sopronba a Hubertus parkolón keresztül. A lenyűgöző időjárás és a gyönyörű tájak mellett a közös élmény és a lelkes résztvevők tették emlékezetessé ezt a fantasztikus kerékpártúrát.
📷Hajnalka Bencsikné Bertalan, Démi József, Molnár Balázs

2024. április 15, 12:26

A hétvégén Nagy Tünde U-13-as versenyzőnk is megkezdte a monti szezont. Szlovákiában járt a Detská Tour Petra Sagana 2024 - 1. kör - Trenčín futamán. Az eddigi Sagan futamokhoz képest a pálya elég technikásra sikerült. Hazai viszonyokhoz képest erősnek mondható, 23 fős U-13-as lány mezőny jött össze, melyet egy perccel később a 15 fős U-15-ös lány mezőnyre indítottak. Az elől haladó lányoknak, köztük Tündinek, viszonylag hamar sikerült utolérnie a 15-ös mezőny végét, így lehetőség nyílt az előzés gyakorlására is, amellyel végül a dobogó harmadik fokára állhatott fel.

2024. április 10, 08:28

Kerékpárral 7 határon át túra!

2024. április 8, 12:52

A hétvégén ismét az országúté volt a főszerep, hiszen Szlovákiában két nagyon nívós versenyen is részt vehettek versenyzőink.
Szombaton egy kritérium verseny várt az U15-ös versenyzőinkre Nagyszombaton (Trnava), ahol egy 1,3 km-es körpályán 12 kört kellett teljesíteni.
A több mint 60 fős mezőnyben nem volt könnyű jól helyezkedni, ami ennél a versenynél létfontosságú a 4 részhajrá miatt. Többek között ezen a versenyen az optimális helyezkedés elsajátítása volt az egyik cél, hiszen Magyarországon ekkora mezőnyben egyenlőre még sajnos nem lehet versenyezni. A népes nemzetközi mezőnyben a többségileg szlovák és cseh versenyzők alaposan feladták a leckét, ahol versenyzőink szépen helytálltak.
Vasárnap Jászlóapátszentmihály (Jaslovské Bohunice) körül egy 27 km-es körpályán gyakorlatilag sík mezőnyversenyen 1 fő U13-as és 3 fő U15 versenyzőnk mérettette meg magát.
A U13-as korcsoportnak 1 kört, míg az U15-ös korcsoportnak 2 kört (54 km-t) kellett teljesíteni. Mindkét korcsoportban a pálya fekvése miatt mezőnyhajrára számítottunk, így ismét a helyezkedésen és a támadások kontrollálásán volt a fő hangsúly.
U13-ban az országúti szakágban újoncnak számító Bökönyi Hubának sajnos technikai problémái akadtak, így neki nem úgy sikerült a verseny, ahogy előzetesen számítottunk rá.
U15-ben már több mint 60 fiú és ugyanebben a mezőnyben közel 30 fő WU17-es lány is helyet kapott, így egy 90 fős mezőnyben versenyezhettek a fiatalok. Sajnos több bukás is volt, amiket szerencsére a mieink sikeresen hárítottak.
Az MTB Sopron – SMAFC három versenyzője próbálta kontrollálni a szökéseket, de sajnos egy 6 fős cseh csapat ezt nem nagyon hagyta, így a mezőny végül elengedett egy szökést, amiből a szlovák versenyző haza is ért. Ennek megfelelően már csak a dobogó 2. és 3. fokáért mehetett a sprinthajrá, a végére kb. 35 főre csökkenő üldöző csoportból. Sajnos Lovász Máténak az utolsó kilométeren leesett a lánca, így a sprintbefutón Ő már nem vehetett részt, míg Molnár Ágoston és Illés Bence az előkelő 7. ill. 9 helyet kaparintotta meg.
Összességében nagyon sokat tanulhattak a versenyzőink a két nap alatt, ráadásul három TOP10-es eredményt is behúzhattunk, így idáig eredményesnek mondható a június-júliusi célversenyekre való felkészülésük.
Köszönet Kakas László és Bartokos Gábor edzőknek.
Eredmények:
Lovász Máté 36. hely
#SMAFC #BFSI #követő

2024. április 5, 10:52

Kerékpárral 7 határon át túra!

Összes hír

Támogatóink

1/2

Tudj meg többet rólunk

Miért másztad meg? Mert ott volt!
Mindezt biciklivel! 1994 óta!

Rólunk

Támogass minket

Segíts fenntartani ösvényeinket, találkozz más biciklisekkel, élvezd izgalmas eseményeinket, és érezd jól magad! Az MTB Sopron tagság mindenki számára elérhető, kicsiknek és nagyoknak egyaránt.